Magazin

MEDICOR Zrt. Egészségmagazinja

Kevesebb kalóriát éjszakára

Témakörök:

Az éjszakai evés sok embernek jelent problémát, pedig a sikeresen fogyókúrázók közül többen esküsznek arra a módszerre, hogy este 7 óra után semmit sem szabad enni.  

Nézzük, mit javasolnak a táplálkozási szakemberek:

Semmiképpen ne koplaljon a nap folyamán és ne hagyjon ki étkezéseket, különben hajlamos lesz az esti étkezésnél túlenni magát.  

Igyon sok vizet, ha azt gondolja éhes, lehet hogy csak szomjas.

Étkezések előtt igyon egy pohár vizet, vagy cukor- és koffeinmentes teát.

Rendszeresen tartsa be a vacsoraidőt, így szervezete hozzászokik, hogy adott időben várja az étkezést.

Összpontosítson a rostban gazdag ételekre, egyen minél több gyümölcsöt, zöldséget és teljes kiőrlésű gabonából készült ételeket.

Próbáljon a lehető legszerényebben vacsorázni. Jól teszi, ha bőségesen reggelizik, kiadósan ebédel, de csak mértékkel vacsorázik.

Mosson közvetlen vacsora után fogat, ezzel is elejét veheti az evési kényszernek.

Rágjon cukormentes rágót, így evés nélkül is lefoglalhatja száját.

Keressen elfoglaltságot, és kerülje az esti tétlenkedést, hiszen az unalom gyakran vezet éjszakai nassoláshoz.

Alakítson ki új szokásokat, ne egyen egy bizonyos időpont után. Próbálja tartani egy hétig, majd tűzzön ki célul akár egy hónapot.

Menjen időben aludni, a korai lefekvéssel kordában tarthatja az éhségérzetért felelős hormonokat.

Termékajánló:

Multifunkciós szendvicssütő, STI 620

Forrás: Medipress

5a3ae39aa9539.jpg

Higanyveszély: eltört a lázmérő!

Fejlesszük egyensúlyunkat bokagyakorlatokkal

Futópadon gyakorolnak a sérült csecsemők