Magazin

MEDICOR Zrt. Egészségmagazinja

Nassoljon rágóval

Témakörök:

Cukormentes rágógumival csökkentheti a nassolást – derült ki egy új vizsgálatból. A kísérlet során ebéd után három órával rágcsálnivalókat kínáltak a vizsgálat személyeknek, amelyekből kedvük szerint vehettek.

Másnap megismételték a kísérletet, ám ekkor ebéd után minden órában 15 percig cukormentes rágógumit kellett rágniuk. Kiderült, hogy a rágógumizással az emberek 40 kalóriával csökkentették a kalóriabevitelt. A 18 és 54 év közötti 115 férfi és nő arról számolt be, hogy rágógumizás után nem kívánják az édességet, valamint sokkal energikusabbak és kevésbé álmosak, mint amikor nem rágóznak.

„Hosszútávon a bevitt kalóriamennyiség kismértékű csökkenésének is nagy hatása lehet. A kutatás megerősítette, hogy a rágógumizás segítségével egyszerű, praktikus módon kordában tartható a nassolás, különösen az édességek majszolása, és a rágcsálás iránti vágy is” – mondta el Paula J. Geiselman, a Pennington Orvostudományi Kutatóintézet női egészségi, evéskutató és dohányzásról leszoktató programjának vezetője.

A vizsgálatot a Wrigley Tudományos Intézet, a rágógumigyártó cég része szponzorálta.

Forrás: MediPress

Fejlesszük egyensúlyunkat bokagyakorlatokkal

Futópadon gyakorolnak a sérült csecsemők

5a3ba93943c8c.jpeg

Kis súlyú újszülöttből sikeres felnőtt