Magazin

MEDICOR Zrt. Egészségmagazinja

Te tudod, mekkora a hasad?

Témakörök:

Nagy has, úszógumi, felesleges zsírréteg, elhízás és társaik, mind-mind befolyásolják, mekkora nadrágot vehetünk, amihez tudnunk kell, valóban mekkora a hasunk, de nem csupán ruhatárunk esetében fontos információ, mekkora helyet foglalunk deréktájon, hanem egészségügyi szempontból is.

Íme a szakszerű módszer, amellyel a lehető legbiztosabban megállapítható, hogy hastájon milyen méretekkel rendelkezünk. 

1)    Vegyük le az ingünket, pólónkat, és ha van rajtunk öv, lazítsuk ki.

2)    Vegyünk egy mérőszalagot, és helyezzük el úgy, hogy az valahol a csípőnk és a bordáink között félúton legyen

3)    Méréskor a hasat ne húzzuk be, tartsuk ellazult állapotban és lélegezzünk ki.

4)    Olvassuk le a hasunk körül vezetett mérőszalagról a méretünket. 

A has körméretének meghatározásával arról is világosabb képet kapunk, milyen egészségügyi kockázatokra kell figyelnünk. Az alábbiakban megadott mérethatárokon felül érdemes koleszterinvizsgálatokat, vérnyomásmérést és diabétesz diagnosztizálását lehetővé tevő vizsgálatokat elvégeztetnünk, mert az ilyen méretek esetében ezek a betegségek és elváltozások nagyobb arányban alakulnak ki, mint a határértéken belüli körméretek esetében.

A határérték nőknél 80 cm, férfiaknál pedig 94 cm felnőttkorban.

Termékajánló:

Alakformáló masszázs- és szaunaöv

Forrás: Medipress

5a3ba93943c8c.jpeg

Kis súlyú újszülöttből sikeres felnőtt

5a3ba9e528e33.jpeg

Fehérjedús fogyókúra

5a3ba95f672df.jpeg

Mínusz 9 és fél kiló krumplidiétával