|




Tudta Ön, hogy a rendszeres szaunázástól bőre megfiatalodik? Hallott már a sókamráról? Mire jó a biokamra? Állandó Beauty & Wellness rovatunkban válaszolunk ezekre a kérdésekre, és egyúttal bemutatjuk a legújabb hazai wellness szolgáltatásokat. Tovább...

Világszenzáció - MEDIBALL az egészséges sport!
A MediBall a több ezer éves egészséges Tai Chi gyakorlatok körkörös mozdulatain alapuló rendkívül egészséges és szórakoztató labdajáték, mely töretlenül hódít az egész világon. Játszható párban és egyedül is. Tovább...

Mennyire veszélyes anyag a higany? Mi a teendő, ha összetörik a higanyos lázmérőnk? Vajon tudjuk -e, hogy a fogtömésben lévő amalgám mennyire károsítja az egészségünket? Rovatunkban igyekszünk ezekre a kérdésekre válaszolni. Tovább...

|
|
|
Kevesebb kalóriát éjszakára
 Az éjszakai evés sok embernek jelent problémát, pedig a sikeresen fogyókúrázók közül többen esküsznek arra a módszerre, hogy este 7 óra után semmit sem szabad enni. 
|
|
|
|
Ereink egészségét őrizzük antioxidánsokkal
 Ha étrendünket hosszú távon antioxidánsokkal egészítjük ki, az nem csak cukor- és zsíranyagcserénkre van jótékony hatással, hanem vérnyomásunkra, és az érfalak rugalmasságára is. A kutatók ezt egy olyan tanulmányban bizonyították, melynek során véletlenszerűen kiválasztott résztvevőket C-vitamint, E-vitamint, Q10 koenzimet illetve szelént tartalmazó kapszulával kezeltek. 
|
|
|
|
A fehér rizs cukorbetegséget okoz
 A Harvard Egyetem kutatói kimutatták, hogy a fehér rizs meredek emelkedést okoz a vércukorszintben, és ezzel megnöveli a cukorbetegég kialakulásának esélyét. 
|
|
|
|
Azt tudtuk, hogy egészséges, de hogy ennyire...
 Az olivaolajról és a gyakran emlegetett mediterrán étrendről hoszú ideje azt feltételezik, hogy a szív- és érrendszeri panaszok ellen kiváló megoldások, lévén, csökkentik az említett betegségcsoportba sorolható tünetek kialakulásának kockázatát. Azt azonban eddig nem tudhattuk, miért van ilyen hatásuk, most viszont egy spanyol kutatócsoport úgy véli, sikerült a titkot megfejteniük. Az érintett élelmiszerek ugyanis az érelmeszesedésben szerepet játszó gének működését módosítják. 
|
|
|
|
Csökkenti a vérnyomást az étcsokoládé
 Jelentősen csökkentheti a magas vérnyomást az étcsokoládé fogyasztása – derült ki a BMC Medicine folyóirat legfrissebb számában közzétett egyik tanulmányból. 
|
|
|
|
|









|